היום ב-3 בבוקר, דראפט 2015. כמו כל שנה, הכוכבים הבאים של האנ.בי.איי יגיעו מכאן, שבין הנבחרים העתידיים יופיעו שחקנים כקארל אנטוני טאונס, ג'ליל אוקפור, ואפילו שון דאוסן, שיתכן ויהיה הישראלי החמישי שנבחר בדראפט האנ.בי.איי (אחרי דורון שפר, יותם הלפרין, ליאור אליהו ועמרי כספי). כמו כל שנה, יום הדראפט ילווה בטריידים רבים, וכולם ידווחו כאן.
*
סדר הדראפט:
סיבוב ראשון | סיבוב שני |
---|---|
1. קרל אנטוני טאונס-מינסוטה טימברוולבס | 31.סדי אוסמן-מינסוטה טימברוולבס |
2.דיאנג'לו ראסל-לוס אנג'לס לייקרס | 32.מונטזל הראל-יוסטון רוקטס |
3.ג'ליל אוקפור-פילדלפיה 76' | 33.ג'ורדן מיקי-בוסטון סלטיקס |
4.קריסטס פורצינגיס-ניו יורק ניקס | 34.אנטוני בראון-לוס אנג'לס לייקרס |
5.מריו הזוניה-אורלנדו מג'יק | 35.גולירמו הרננגומז-פילדלפיה 76' |
6.ווילי קאולי סטיין-סקרמנטו קינגס | 36.ראקים כריסמס-סקרמנטו קינגס (הועבר לקליבלנד) |
7.עמנואל מודיאיי-דנבר נאגטס | 37.רישון הולמס-פילדלפיה 76' |
8.סטנלי ג'ונסון-דטרויט פיסטונס | 38.דארון הילארד-דטרויט פיסטונס |
9.פרנק קמינסקי-שרלוט הורנטס | 39.חואן פאבלו ואלט-שרלוט הורנטס |
10.ג'סטיס ווינסלו-מיאמי היט | 40.ג'וש ריצ'רדסון-מיאמי היט |
11.מיילס טרנר-אינדיאנה פייסרס | 41.פט קנאהוגטון-ברוקלין נטס (הועבר לפורטלנד) |
12.טרי ליילס-יוטה ג'אז | 42.אוליבר הנלן-יוטה ג'אז |
13.דווין בוקר-פניקס סאנס | 43.ג'וזף יאנג-אינדיאנה פייסרס |
14.קמרון פיין-אוקלהומה סיטי ת'אנדר | 44.אנדרו האריסון-פניקס סאנס (הועבר לממפיס) |
15.קלי אובור-אטלנטה הוקס (הועבר לוושינגטון) | 45.מרקוס ת'ורנטון-בוסטון סלטיקס |
16.טרי רוזייר-בוסטון סלטיקס | 46.נורמן פאוול-מילווקי באקס (הועבר לטורונטו) |
17.ראשרד וון-מילווקי באקס | 47.ארטואס גואטידיס-פילדלפיה 76' |
18.סם דקר-יוסטון רוקטס | 48.דקרי ג'ונסון-אוקלהומה סיטי ת'אנדר |
19.ג'ריאן גרנט-וושינגטון וויזארדס (הועבר לניו יורק) | 49.ארון וויט-וושינגטון וויזארדס |
20.דילון רייט-טורונטו ראפטורס | 50.מרקוס אריקסן-אטלנטה הוקס |
21.ג'סטין אנדרסון-דאלאס מאבריקס | 51.טיילר הרווי-אורלנדו מג'יק |
22.בובי פורטיס-שיקגו בולס | 52.סנתם סינגה-דאלאס מאבריקס |
23.רונדה הוליס ג'פרסון-פורטלנד טרייל בלייזרס (הועבר לברוקלין) | 53.ס.דומיניק פוינטר-קליבלנד קאבלירס |
24.טיוס ג'ונס-קליבלנד קאבלירס (הועבר למינסוטה) | 54.דני דיאז-יוטה ג'אז |
25.ג'רל מרטין-ממפיס גריזליס | 55.קודי לאליין-סן אנטוניו ספרס |
26.ניקולה מילוניטוב-סן אנטוניו ספרס | 56.ברנדן דאוסן-ניו אורלינס פליקינס |
27.לארי נאנס ג'וניור-לוס אנג'לס לייקרס | 57.ניקולה ראדיצ'ביץ'-דנבר נאגטס |
28.אר ג'יי האנטר-בוסטון סלטיקס | 58.ג'יי פי טוקוטו-פילדלפיה 76' |
29.כריס מק'קלו-ברוקלין נטס | 59.דימטרוס ארווגניס-אטלנטה הוקס |
30.קוון לוני-גולדן סטייט ווריורס | 60.לוקה מיטרוביץ'-פילדלפיה 76' |
*
פורטלנד וברוקלין הסכימו לטרייד במסגרתו הבחירה ה-23 בדראפט האחרון, רונדה הוליס ג'פרסון, מועברת לברוקלין יחד עם סטיב בלייקתמורת הסנטר מייסון פלאמלי והבחירה ה-41, פט קנאגהטון. פלאמלי קלע העונה 8.7 נק' עם 8.2 ריב' למשחק, ובלייק נתן 4.3 נק' עם 3.6 אס' למשחק.
*
הניקס העבירו את שחקנם, טים הארדוואי ג'וניור, לאטלנטה תמורת ג'ריאן גרנט, שנבחר בבחירה ה-19 על ידי וושינגטון. הבחירה הגיעה מוושינגטון לאטלנטה בטרייד שכלל את הבחירה ה-15, קלי אובור. בנוסף, הניקס השיגו את הזכויות על גולירמו הרננגומז, בחירת הסיבוב השני של פילדלפיה. הארדוואי ג'וניור תרם העונה 11.5 נק' עם 2.2 ריב' ו-1.8 אס' למשחק.
*
מילווקי העבירו בחירת סיבוב ראשון מ-2017 (הבחירה של הקליפרס) ואת הזכויות על נורמן פאוול לטורונטו, תמורת גריוויס ואסקז. הגארד הותיק נתן העונה 9.5 נק' עם 2.6 ריב' ו-3.7 אס' למשחק.
*
ממפיס העבירו את שחקנם ג'ון לוייר לפניקס סאנס, תמורת הזכויות על אנדרו האריסון. לוייר העונה-4.5 נק', 3.3 ריב' למשחק.
*
מנג'ר מהקונפרנס המערבי (אנונימי) אמר כי לה מרקוס אולדריג' אמר לקבוצה כי הוא לא ימשיך במועדון. על פי דיווחים סן אנטוניו ספרס המועמדת המובילה להחתימו, כשגם לוס אנג'לס לייקרס, דאלאס מאבריקס, יוסטון רוקטס ואטלנטה הוקס מועמדות להשיג השחקן שנולד, גדל ושיחק במכללה בטקסס-היכן שנמצאות סן אנטוניו, דאלאס ויוסטון.
ב-9 עונות עם פורטלנד, שהשיגה אותו בדראפט 2006 בטרייד, הוא קלע 19.4 נק' עם 8.4 ריב'. העונה אולדריג' קלע 23.4 נק' עם 10.5 ריב'. הוא נבחר 4 פעמים לאול-סטאר, פעם אחת לחמישיית העונה השנייה ופעמיים לחמישיית העונה השלישית.
*
פורטלנד העבירו את שחקנם מאז 2008, ניקולס באטום, לשארלוט, תמורת הגארד ג'רלד הנרסון והפורוורד נואה וולנה. זהו הטרייד השני ששארלוט מבצעת ב-10 הימים האחרונים, לאחר הטרייד שהעביר את לאנס סטיבנסון לקליפרס. באטום הוא שחקן משמעותי שעוזב את פורטלנד, ויתכן שמדובר בבנייה מחדש של הבלייזרס-עוד 3 שחקנים מהחמישייה שלה יהיו שחקנים חופשיים בקיץ: רובין לופז, ווסלי מת'יוס ולה מרקוס אולדריג'.
העונה, באטום קלע העונה 9.4 נק' עם 5.9 ריב' ו-4.8 אס', הנדרסון 12 נק' עם 3.4 ריב' ב-33% מחוץ לקשת, ואילו וולנה, הבחירה התשיעית בדראפט האחרון, לא הרשים העונה עם 3.3 נק' ו-3.4 ריב' ב-25 משחקים בלבד, רובם בסוף העונה.
*
בנוסף, שארלוט קיבלה מאוקלהומה את ג'רמי לאמב, תמורת מאט בארנס, שישוחרר מהרעמים. לאמב קלע העונה 6.3 נק' ב-42% מהשדה ו-36% מהשלוש למשחק, ובארנס, שהגיע מהקליפרס לשארלוט בטרייד על סטיבנסון (ומשם לאולקהומה סיטי), קלע העונה 10.1 נק' עם 4 ריב' למשחק.
*
מאט בארנס הועבר לקבוצתו השלישית ב-10 הימים האחרונים, ממפיס גריזליס, תמורת לוק רינדאור, שעבר מאורלנדו לממפיס תמורת יאניס טימה, ויחזור לקנדציה שנייה באוקלהומה סיטי (רינדאור שיחק בקבוצה בעבר בסיאטל מ-2003 עד 2008). העונה, בארנס קלע 10.1 נק' עם 4 ריב' למשחק, ורינדאור נתן 4 נק' עם 2 אס' למשחק.
טרייד חכם מאוד של ההורנטס. יחד עם האווס באטום מוסיף להם מימד של ריווח משחק, משהו שלא היה להם שנה שעברה. וולנה לא באמת קיבל צ'אנס, ויש שחקנים חופשיים טובים יותר מהנדרסון בשוטינג (זה גם מעלה את הסיכוי שהם יבחרו בדווין בוקר בדראפט, למרות שאני עדיין עם מודיאיי). הם יכולים לחזור לפלייאוף שנה הבאה.
באטום השנה היה נורא ואיום.האם הטיטאניק של פורטלנד מתחילה לשקוע ?
נכון, היית לו שנה לא מי ידוע מה. אבל היו גם הבלחות. בכל אופן, הייתי מייחס את ירידת הכושר שלו לחוסר מזל, דבר שיכול להשתנות בעונה הבאה, כי בסה"כ השחקן הזה יציב מאוד…
הייתה*
ירידת הכושר שלו היא בעיקר בגלל עונה של סיבוב שני בפלייאוף ואליפות עולם שבה שיחק את הכמות המקסימלית של משחקים. שנה הבאה או ינוח יותר (סיבוב ראשון בפלייאוף ולא הבטיח השתתפות ביורובאסקט), ויהיה מוכן לעונה. לדעתי יכול לצאת ממנו יותר ממה שראינו עד עכשיו
למה אוקלוהומה נתנה את לאמב?
זה למה:
https://www.youtube.com/watch?v=8pPJMQRw8Qw
+1
וואלה, עסקה לא כזאת רעה לאוקלהומה – בארנס יוכל ״לאזן״ את מידת הרוע של הרעמים בעמדה 3, עם כל הדקות של מאמא-בוי דוראנט 😉
היה רשום שהוא ישוחרר
אני מקווה שפרסטי לא ישחרר אותו, הוא רול פלייר לא רע לאלופה, ויחד עם וויטרס, קוליסון והבחירת לוטרי יש פה ספסל לא רע בכלל
הטרייד של הרעמים על ג'רמי לאמב,
שם את החותמת הסופית הרשמית על כישלון הטרייד,
של הארדן לבוסטון.
קווין מרטין שרד עונה אחת,
לאמב שתיים. וגם הוא לא הורגש. (אני זוכר את ההתלהבות של מנחם מלאמב כפרוספקט שוטינג גארד).
עכשיו הוא ייתן את עונת הקריירה שלו בשרלוט.
שרלוט בשנה הבאה בפלייאוף.
פורטלנד בלוטורי.
ליוסטון כמובן.
ימות האוטו ספלר.
דדי
תן עדכון מה קורה עם הלייקרס
האם קאזיניס באמת הולך להגיע? ואם כן על חשבון מי? מי הולכים כנראה לבחור בדראפט(
לסקרמנטו אין בחירה?0
פאק בקוד, אתקן את זה
איזה בעסה לבאטום – שרלוט בית קברות לשחקנים
לסקרמנטו יש את הבחירה השישית שלא מופיעה משום מה
בתור אחד שלא כ"כ בקיא אשמח לדעתכם באופן כללי איזה איכות דראפז זה ?\אני מבין ש2015 זה לא 2003 …אשמח לדעת לאיזו שנה ניתן להשוות זאת.
ותוך כדי כך עולה לי הצעה לפרויקט גדול של האתר בקיץ.
וזה דירוג 10 הדראפטים.
אבל הייתי שמח לעשות זאת "מדעית"
לקבוע מראש דירוג.
ככה שכל שחקן שנבחר לאולסטאר יקבל ניקוד ,כנ"ל חמישיות העונה
וכן פרסים אישיים וזכי
אהרון
שנה שעברה התחלתי לעשות משהו דומה וזה סיכום של הקבוצות בבחירות דראפטים כדי לנסות לקבל מושג מי בוחרת טוב ומי תמיד מפשלת(אחת המסקנות המפתיעות שקיבלתי זה שכמה שהייתי בטוח שהקליפרס היא אחת הבוחרות הגרועות היא דווקא בחרה לא רע).ניסיתי לדרג באמת את השחקנים כמו שכתבת לפי ממוצע נקודות/ריבאונדים/בחירות לאולסטאר וכדומה אם אתה רוצה אני יכול להעביר לך את זה ותמשיך הלאה.
לא 2003 וגם לא 2009 (דראפט חזק למדי), אבל כיתת דראפט עם פוטנציאל לא רע. משהו באזור של 2011-2008 ככה לדעתי.
הבעיה היא שיהיה עיוות של ותק, כלומר מימד הזמן יעוות את התמונה. ככל שעבר יותר זמן יהיו יותר הופעות אולסטאר וחמישיות עונה. אלא אם כן לא יהיה הבדל בין הופעה אחת ובין מספר הופעות אבל אז גם אין הבדל בין ג'רו הולידיי ללברון. בקיצור, נראה לי בעייתי לעשות את זה לפני שהשחקנים מסיימים קריירה אבל אם תמצא נוסחא אחרת זה יכול להיות אדיר.
צודק….
זאת אחת הסיבות שעזבתי את זה(מעבר לזמן שכבר לא היה לי להשקיע).קשה למצוא נוסחה שתהיה מקובלת על כולם,אבל ניסיתי למשל להגדיר שנגיד הופעת אולסטאר אחת מעניקה 50 נקודות ונגיד מעל 3 הופעות מעניק כבר 80 נקודות.
מן הסתם זה לא אמפירי וכן ניסיתי לתת משקל גם לנקודות/ריבאונדים/אסיסטיים הופעות בחמישיית העונה/חמשיית הגנה. ובכך יש הבדל נגיד בין לברון להוליידי.
התחלתי משהו דומה לגבי חמישיות העונה, אבל זה מקסימום 15 שחקנים ולכן כדאי להוסיף גם אולסטאר. בכל מקרה לא צריך להסתבך: אם אמרת שהופעת אולסטאר שווה 50 נקודות, אז שחקן עם 10 הופעות יקבל 500 ויהיה "פי 10 יותר טוב" משחקן עם הופעה אחת – זה הכי הגיוני.
אפשר לקחת את הדירוג של ESPN 5 שנים אחרי הדראפט למשל – דראפט 2008 – דירוג ESPN של 2013
2009 – 2014
כדי שלא יהיו עיוותים עם שחקנים שוליים או שלא בנבא – מציע לדרג כל דראפט לפי 20 השחקנים המובילים שלו בדירוג.
ואז הדראפט עם הניקוד הנמוך ביותר יהיה הטוב ביותר.
יש לדעתי דירוג מ- 2011.
אם לוקחים מכל קצה עוד שנה (הדראפט הראשון יהיה 6 שנים אחרי והאחרון 4 שנים אחרי ובאמצע ארבעה דראפטים של 5)
זה נותן כיסוי של 6 דראפטים וזה כבר פוסט נחמד שיכסה את רוב השחקנים המשמעותיים בליגה.
אפשר לנרמל את הכל על ידי חלוקה למספר השנים
פילדלפיה עם 5 בחירות בסיבוב השני…
רחמים על הנבחרים. היישר לדי ליג.
פילדלפיה מסתערת על אליפות הדי ליג.
הנטס והספרס מדברות עם הקאבלירס על טרייד שכולל את הזכויות הבין לאומיות על סאשה קאון. תחושת בטן שלי אומרת שהוא יכלל בטרייד שקליבלנד מחפשת על ברנדן היוויד (שיחתך לפני ה-2 ביולי), ואולי יביא עוד בחירת דראפט לקליבלנד.
נגיד היוויד וקאון על הבחירה ה-41 ומירזה טלטוביץ' זה טרייד טוב ל-2 הצדדים
סאשה קאון פרש לפני זמן קצר בגיל צעיר (30) נראה לי זה ישנה טיפה את הטרייד
אומרים שהוא יחזור בשביל הנבא, זאת הסיבה היחידה שיש דיבור על זה
יש תחושה שהשנה תתגבש קבוצת כדורסל ב L A
ואני לא מתכוון לקליפרס.
GO LAKERS !!!!!
על מה מתבססת התגובה שלך ?!
חרושת השמועות סביב הלייקרס רועשת מתמיד.
מסתבר שהקינגס נמצאים במו"מ מתקדם לגבי טרייד אפשרי עבור קאזינס,
ובנוסף הטרייד של באטום מבהיר שפורטלנד הפנימו שאלדרידג' עוזב. וגם במקרה הזה השמועות מציבות את הלייקרס כיעד ריאלי עבור למרקוס.
אם הלייקרס יצליחו להביא את 2 השחקנים – הם שוב הקבוצה עם הפרונט-קורט הכי חזק בליגה. ואם יש משהו שאנחנו כבר יודעים זה שקובי במיטבו לצד שחקני קו קדמי דומיננטים (ע"ע שאק, ע"ע ביינום/גאסול)
ובמקרה הפחות טוב ע"ע הווארד..
עדיין צריך ספסל נורמלי , וגם חוץ מקובי אין להם אף אחד בבק קורט ששווה איזכור.
ולא קלראקסון עדיין לא הוכיח כלום הוא שיחק שנה שעברה בקבוצה פח אז לא חוכמה להתבלט
וקובי למיטב ידיעתי עדיין דיי פצוע וגם דיי זקן
ועדיין, בהשוואה לפח של העונה האחרונה?
לפחות הם יחזרו להיות רלוונטיים.
השינויים הצפויים בתקרת השכר משמעותם שכל החתמה של שחקן מקסימום שקרוב להיות שווה את משכורתו העונה (ואלדרידג' הוא בהחלט כזה) נותנת לקבוצה המחתימה יתרון גדול בהתמודדות על החתמת שחקנים נוספים בשנים הקרובות (למעשה החתמת שחקן מקסימום לחוזה ארוך משנתיים משמעותו שחקן מקסימום בהנחה)
אם, וזה בהחלט "אם" גדול, הלייקרס מצליחים עם הטרייד ועם החתמת אלדרידג', הם יהיו במצב נהדר בשנים הקרובות.
קאזינס ואולדריג' אלה מסוג הפיתויים שבדר"כ הלייקרס נוגסים בהם ואוכלים אותה.
הלייקרס כבר לא הכי חכמים בעסק והם עדיין במודל של הכדורסל הישן.
בלי שחקנים אתלטים וחזקים בעמדות 1-2-3
אין!! מה!! לחפש!! בליגה!! הזאת!!
במיוחד במערב שמפוצץ ברכזי על.
שיבחרו בפאקינג ראסל כבר ושיפסיקו לבלבל את השכל.
קאזינס שחקן טוב אבל לא משנה דינמיקה.
לדעתי בכל מצב הם בוחרים בראסל.ואז אלדריג׳ ומה שצריך זה סנטר טוב והסגל דיי סגור לשנה הקרובה ,ושנה הבאה השמיים הם באמת הגבול
אני חושב שאנחנו היינו מרחק פציעה אחת (קיירי) מהדיון על "שובו של הסנטר" בעקבות ההצלחה שבשילוב בין לברון למוזגוב בפיינלס.
אין ואקום בכדורסל. אפשר לעשות יופי של קריירה מלהיות שומר בינוני ולדעת לקלוע חופשי מה-3.
ולקבוצה שיש לה את אלדרידג' (PF שיודע לרווח את המשחק עם יד רכה מבחוץ, לשחק פינק אנד רול ופיק אנד פופ, ויודע לשחק ליד סנטר דומיננטי) ואת קאזינס (אולי הסנטר "אולד סקול" היחיד ב-NBA) תאפשר הרבה מבטים פנויים מה-3.
למה ללמרקוס אולדריג' להגיע לסיטואציה של הלייקרס??? זאת פחות או יותר אותה סיטואציה בה הוא היה בפורטלנד (כשיש רכז טוב לידו) כשיש לו אפשרות להצטרף לספרס שמוכיחים שנה אחר שנה שהם יודעים להעמיד קבוצה מוצלחת שמתחרה על התואר
כי הלייקרס לא פורטלנד … הספרס זה בעייתי מבחינת חוזים. דאלאס זו אופציה אבל עדיין …. השאלה מה יקרה עם בוגי .אם הוא נוחת שנה הבאה אחריי קפיצת התקרה הם כנראה יהיו מועמדים חזק מאוד לרוץ עד הסוף.
אני מסכים שהלייקרס מהבחינה הזו היא כמו הניקס, כולם רוצים לשחק ב-LA או בניו-יורק.
מצד שני, ללייקרס יקח כמה שנים להעמיד קבוצה תחרותית (אלא אם כן יקרה שם נס ויצליחו להנחית כמה שחקנים מהשוק החופשי), ולכן הסיטואציה, לדעתי, דומה אם כי פחות טובה למה שהיה לו בפורטלנד (שם היה לו את לילארד שהוא בעילית של הרכזים, מה שאין בלייקרס). לכן, אני מאמין שאולדריג' ילך לספרס ויבנו את הקבוצה סביבו וסביב קוואי עם ההתאמות הנכונות (סומך על פופוביץ' וביופורד)
wishful thinking
מצב החוזים בספרס הוא כזה שריאלית אין ביכולתם להחתים את אלדריג'.
הלייקרס יכולים לארגן גם את גאסול הצעיר עם אולדרידג׳ ולסחור בבחירה השניה שלהם תמורת רול פליירס טובים. המצב של קובי זה תעלומה כמובן אבל בכל מקרה יש ללייקרס מלא מקום מתחת לתקרה. הם יכולים לסחור גם ברנדל ובכלל לבנות קבוצה מעולה כאן ועכשיו. השאלה מה ידרשו השחקנים החופשיים בגלל שלא ירצו לחתום על חוזים ארוכים העונה כששמה הבאה חוזה מקסימום יהיה גבוה בהרבה.
בתאוריה הכל נכון, אבל תכלס אתה מדבר שטויות
גאסול לא יעבור לליקרס ואולדרידג גם ממש לא בטוח
כדי להשיג את קאזינס הם יצטרכו להפרד מרנדל הבחירה שלהם בדראפט וקלראקסון.
אל תשכח שיש להם עוד את החוזה של קובי לכן ונגיד הם משיגים את בוגי ביחד עם קובי יש לך שני שחקנים עם חוזי מקסימום.
מה עם עוד 3 שחקני חמישיה? מה עם ספסל? ועזוב שיש להם חרא של מאמן.
גאסול לא יגיע , שכחת מה הם עשו לאח שלו?
הוא יישאר בממפיס או יעבור לספרס או הניקס
מיאמי לא החתימה את לברון, ווייד ובוש לפני עונת 2011?
אז הקיפו אותם שחקנים על חוזי ווטרן ועדיין הגיעו לפיינלס. שנה אחרי כבר הייתה להם את היכולת לבצע את ההתאמות שהספיקו ל-2 טבעות.
קבוצה עם 3 שחקני מקסימום הופכת לקונטנדרית מיידית.
קובי מזמן עבר את השיא שלו
מנחם כתבה במיוחד בשבילך
http://finance.walla.co.il/item/2866971
נמרוד עופרן הידוע ככותב המדור "מגרש השדים" בוואלה ספורט רוצה לאגוד את כתבות המדור לספר ולשם כך פתח פרויקט מימון המונים בהד-סטראט.. אני רוצה שהספר יצא ולכן משתף איתכם את הקישור:
https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=15862
למי שלא מכיר, הנה לינק לכתבות המדור המרתק הזה:
http://sports.walla.co.il/category/3017
נמרוד עופרן הידוע ככותב המדור "מגרש השדים" בוואלה ספורט רוצה לאגוד את כתבות המדור לספר ולשם כך פתח פרויקט מימון המונים בהד-סטראט.. אני רוצה שהספר יצא ולכן משתף איתכם את הקישור:
https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=15862
למי שלא מכיר, הנה לינק לכתבות המדור המרתק הזה:
http://sports.walla.co.il/category/3017
מדור הספורט הכי טוב שיש באתרים המוכרים
השם היותר חזק ליד בטרייד הזה הוא רונדו שמועמד מאוד חזק וליד קאזינס זה אימפריה
״ אימפריה ״ כמובן בהגזמה אבל זו התחלה טובה
רונדו זה שחקן גמור וסרטן בקבוצה.
לא רלוונטי לכדורסל של היום.
הוא בלבל השני של הרכזים בעשירייה השנייה.
הלייקרס לא צריכים לעשות מהלכים גדולים הם צריכים בסך הכל
צריכים לא לעשות צעדים אידיוטים כמו בשנים האחרונות.
10+
אין לו קליעה מרחוק, ההגנה שלו סבירה וגם ראיית המשחק הדרדרה. והוא הד קייס רציני.
והלייקרס לא יגיעו לכלום עם מאמן כמו ביירון סקוט שסוגד לקובי
איך 'ראיית משחק' יכולה להדרדר?
זה לא 2K פה, חבר..
כמות האסיסטים למשחק שלו ירדה מ-10.3 ל-6.6 עם המעבר לדאלאס
Hardwood Paroxysm @HPbasketball
Steph Curry had a 46.2% eFG on jumpers his last year at Davidson.
Russel had a 53.4% efG on jumpers last year
Hardwood Paroxysm @HPbasketball
In 2009, Steph had a 42.1% eFG on jumpers off the dribble.
D’Angelo Russell had a 51.6%.
Hardwood Paroxysm @HPbasketball
Curry shot 37.5% eFG out of the pick and roll his last year at Davidson.
Russell had a 53.9% out of pick and roll last year.
נורא נורא מעניין..
לכן ראסל יבחר בשלישיה הראשונה וקארי אם לא גולדן סטייט היה מתדרדר הרבה אחרי 7.
תזהר מנתונים כאלה משתי סיבות: הקונטקסט של הקבוצה (ראסל שיחק בקבוצה סבירה. קארי בקבוצה מגוחכת ששלחה 2 שחקנים לNBA ב-40 שנה והוא אחד מהם). קארי לקח את דוידסון המסכנה לELITE 8. הוא היה צריך לקלוע 30 במשחק כדי שיהיה איזשהו סיכוי מול אריות הליגה
דיאנג'לו שיחק באוהיו סטייט שדורגה 23. שיחק עם סם תומסון ומארק לובינג. לא שחקני NBA אבל חברה בסדר. הוא קלע בחסד אבל הצטיין בעיקר מול נמושות ועף בסיבוב השני בלבד. הם הושפלו השנה מול כמעט כל קבוצה מדורגת. ראסל נחנק מול שומרים מאוד טובים. ברור שבקבוצה טובה מצבו ישתפר ויכולת המסירה והמנהיגות יעבדו טוב יותר. הוא הדוגמה הקלאסית לשחקן סיטואציה. ברט בראון נראה טוב בשבילו.
אגב אנקדוטה. ב-קיץ 2012 נבחרת ארה"ב ארכה אימון. בלייק גריפין דפק מגוון הטבעות מרהיב מול קהל צעיר. יש שם ילדון בן 16 שדוחף את הראש למצלמה וצועק: "He didn't even stretch doe"
כן זה אכן דיאנג'לו ראסל, האיש והצלקת בגבה
https://www.youtube.com/watch?v=XthTm8tiWmw
מקווה שזה יעבוד
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
לקחת ג'בה סקריפט שנועד להדבקת סרטון פייסבוק בדף אינטרנט בקוד HTML. אני לא בטוח שהתגובות תומכות.
הקוד הוא כללי כדי שבהמשך הדף תוכל להכניס לינקים לסרטונים.
צריך פתיח וסוגר כזה:
(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
בהמשך הדף אינטרנט ב-HTML אתה יכול להדביק את הסרטון ככה:
התגובות פה הם משמאל לימין לכן נראה מוזר.
זה זה?
https://www.youtube.com/watch?v=b6MpaAtAPUs
איפה נעלמת ג׳ון?
אוקפור/ראסל בלייקרס, לפי השמועות
אם ראסל בלייקרס אני מהמר שהניקס מקבלים את אוקאפור מהשמיים..
Report: Kaminsky Among Knicks' Targets at No. 4: http://bleacherreport.com/articles/2506431-knicks-rumors-okafor-russell-porzingis – http://bleacherreport.com/tb/dgVxn?utm_source=teamstream&utm_medium=referral&utm_campaign=tsandroid (via http://ble.ac/teamstream-)
אני בעד
כנראה שהלייקרס ילכו בבחירה 2 על דאנטו ראסל
בחירה מעולה של הלייקרס
גארד פונטיצאל אול סטאר
לאט לאט עם המסקנות עוד כלום לא סגור.
הסלטיקס מנסים להשיג את הבחירה התשיעית של שארלוט, וג'ראד סולינג'ר מחק כל אזכור לבוסטון מהטוויטר שלו (והתחיל לעקוב אחרי הטוויטר של ההורנטס). מריח כמו טרייד.
אולדריג' הודיע לפורטלנד שהוא עוזב.
מי שהיה במפגש הופס שמע על זה ראשון…
1+
זוכר
אגב, עכשיו כבר מאוחר מדי לטריידים של בחירות דראפט.
עד לדראפט עצמו לא יהיו יותר טריידים כאלה.
מסכים איתך, לדעתי לא יהיה שום טרייד ב-2-3 שעות הקרובות
הניקסייעשו את טעות העשור וילכו על קמינסקי
לא קונה את זה.
אם הם ירצו את קמינסקי, הם יעשו טרייד עבור בחירה נמוכה יותר.
פורטלנד שנה הבאה ינצחו גג 30 משחקים, אם לא ינחיתו פרי אייג'נט משמעותי. גם מת'יוס, גם לופז, גם אולדריג' וגם אפללו לא ימשיכו להערכתי
הימור – אם הלייקרס לא לוקחים את אוקאפור הוא מגיע לבוסטון בבחירה השלישית ופילדלפיה מקבלת את התשיעית, את סמארט (או משהו אחר שבוסטון ישיגו עבורו) ועוד קצת.
קשה לי לראות את פילי מוותרים על אוקפור או על ראסל (ובשעה האחרונה אני שומע ראסל…).
בוסטון באמת מנסים נואשות להשיג בחירה גבוהה בכל מחיר (מראה לך מה הם חושבים על מה שיש להם כרגע…), אבל לדעתי אם יש קבוצה שאולי תשקול את זה בצמרת הדראפט זה דווקא הניקס.
אבל זה יעלה לבוסטון בסמארט, בעוד שחקן אטרקטיבי 1 לפחות, בכמה בחירות דראפט וגם בזה שיקחו חזרה את קלדרון.
כנראה שעם כל הבלגן בקינגס הם עוד בסופו של דבר יפטרו את המאמן שהם רק עכשיו שכרו בגלל שכבר אי אפשר לתקן את היחסים עם קאזינס והבעלים לא מוכן להעביר אותו בטרייד.
איזה ארגון מחורבן יש להם שם בסקרמנטו.
עד שיחליפו בעלים שום דבר לא ישתנה – גם אם יביאו את אנתוני דייויס…
כאחד שלא מכיר שחקני מכללות בכלל, אבל כן מכיר את שחקני הnba שהם הופכים להיות, לקחתי לי כמה דק' לרפרף על מס' דראפטים ולבדוק האם יש קשר בין התפקיד של השחקנים הנבחרים בטופ 5 של הדראפט לבין הסיכוי שלהם להפוך לבאסט עצוב.
לקחתי את 5 הנבחרים הראשונים מ10 דראפטים, אלו שבין 2003 (המעולה) ל2012 (הבינוני), מתוך הנחה שאת שני הדראפטים האחרונים עדיין מוקדם לשפוט, וחילקתי אותם ל3 קטגוריות: שחקן לגיטימי (ביחס לבחירה), חצי באסט (שחקן סביר אבל לא ראוי לבחירה גבוהה) ובאסט טוטאלי (מתי אתה מגיע לליגת ווינר?)
התוצאות כדלהלן:
גבוהים – 23 מתוך החמישים.
9 באסטים – מיליצ'יץ', מרווין וויליאמס, טיירוס ת'ומאס, שלדון וויליאמס, ברניאני, אודן, ת'אביט, דריק וויליאמס, תומאס רובינסון.
2 חצי באסטים – אוקאפור , ובוגוט.
פורוורדים – 50\10.
5 באסטים – מוריסון, ביזלי, ווסלי ג'ונסון, טרנר, מק"ג
1 חצי באסט – ג'ף גרין
גארדים – 50\17.
1 באסט – פלטון, וגם לגביו הוא אולי רק חצי.
4 חצי באסטים – דווין האריס, בן גורדון, רוביו, ווייטרס.
מסקנה שלי: קבוצות נוטות לבחור שחקנים גבוהים (כמעט חצי מהבחירות הראשונות), כשלמעשה מבחינה הסתברותית דווקא הגארדים הם הבחירה החכמה.
אתה מאוד מחמיר בהגדרה שלך לבאסט. אם שחקן בחירה רביעית הפך לשחקן חמישיה בליגה לא ניתן לדעתי להחשיבו כבאסט. סופרסטארים לא נופלים כל מחזור.
באיזה שעה הדראפט מתחיל?
2:30 או 2:00?
רוצה לדעת אם להישאר ער..
אדם סילבר כברהתחיל לזין את המוח קחו לינק HD
http://justduck.it/quack/
הדראפט התחיל רבותי
לא הפתעה גדולה בבחירה הראשונה.
הלייקרס אולי הכי מסקרנים.
(חוץ מהניקס – אחרי שהניקס יבחרו, ישר נדע מי ה-"באסט" של השנה.
בינתיים כצפוי טאונס.
הלייקרס אם לא השתגעו צריכים לבחור אוקפור.
לפחות עכשיו יש קצת מתח.
אני מהמר על ראסל.
ראסל ללייקרס. מרתק.
ראסל בלייקרס
הסיכויים לטרייד של פילי עלו
ישששש תודה אלוהים!!! הליייקרס חוזרים!!
הלייקרס מקווים שאוקפור יגיע לניקס.
ככה הם ידעו ב-100% שהוא באסט…
הלייקרס יעשו טרייד על ראסל? או הוא שם בשביל להשאר? פאק, מה קורה פה?
למה לא? יחליף את קובי בקו האחורי.
שלישיית המגדל בפילדלפיה…
פילי בוחרים את אוקאפור. הם יצטרכו טרייד למרות שווג' אומר שהם מתכוונים לשמור אותו. אמביד נואל ואוקאפור זה קצת יותר מידי בליגה של היום.
זה פילדלפיה. עם המזל שלהם אמביד לא ישחק דקה עד תום חוזה הרוקי שלו.
לינק מישהו?
http://wiziwig2.com/webview.php?ch=134729
פעם אחרונה שהלייקרס בחרו שחקן טופ 2 בדראפט זה היה ב-82' –
ג'יימס וורת'י.
הניקס נפלו
בטח יקחו אירופאי
tnx
הלך על דובי
התגובות של אוהדי הניקס פשוט פרייסלס
טעיתי. הניקס לא בחרו באסט. הם פשוט ישלחו אותו בטרייד בעוד שנתיים תמורת 2 בחירות סיבוב שני ב- 2019, 2020.
ואז הוא יהפוך לכוכב…
איזה טיפשים הניקס
כנראה שקיבלנו תשובה איך תיראה הקריירה של פורזינג משהו…
הניקס הפכו אותו לגרוע ברגע !
לפני הליטאי, השחקנים הבינלאומיים שהניקס בחרו בסיבוב הראשון הם דנילו גאלינרי, ננה, פרדריך ווייס. 2 מ-3 הפכו לשחקנים טובים מאוד. אף אחד מה-2 לא עשה זאת במדי הניקס.
מ.ש.ל
אורלנדו הפריירים הראשונים. וינסלו פנוי הם בוחרים בהזוניה.
חגיגה לקבוצות הבאות.
גם אורלנדו נפלו
לדעתי, הבאסט האמיתי כרגע נבחר ע"י אורלנדו.
הקינגס שיחקו אותה עם וינסלו
לא מאמין
לי ווינסלו מזכיר את אוון טרנר. אני מקווה שאני טועה.
הבלים
וואו. קאזינס הולך?
איפה הדוק גיא?
הודיע שהלילה הוא משאיר את הבמה לצעירים.
בחירה מצוינת לקינגס ….כנראה שקאזינס הולך .
קאזינס הולך
היו צריכים לקחת את ווינסלו
דנבר חייבים לקחת אותו
קאולי סטיין בחירה מעולה גם
מודאיי ויסלו עדיין לא נבחרו.
דנוור חייבים לקחת את מודאיי.
נו אמרתי לכם, דנוור שיחקו אותה.
וואו איזו בחירה של הניקס אני בשוק!!
פיל ג'קסון זה הבלוף הכי גדול ב NBA!
כשחושבים על זה, סט היכולות של סטיין מתאים מאוד לזה של קאזינס.
והוא לא צריך את הכדור אצלו בידיים.
פריירים דנבר!
הפיסטונס חייבים לקחת את ווינסלו
אבל הוא לא יפול מהם יש להם סקאוטינג טוב מידי
עכשיו דנוור פתוחה לטריידים. לאוסון ימצא לו קבוצה אחרת עוד שעה.
לא בטוח שקאזינס בדרך החוצה.
אבל הבחירה של מודאיי די מבטיחה שטיי לאוסון כבר לא ישחק בדנבר.
דנוור פריירים?
בבחירה 7 לקחו את השחקן הכי טוב בדראפט.
+1
שרלוט ! קחו את וינסלו. מציאה מטורפת.
דווקא בדטרויט ווינסלו יכול לפרוח.
בדיוק הוא פרח כשהעבירו אותו לעמדה 4.
ליד דרומונד, ועם הגארדים הדומיננטים שיש כרגע לדטרויט, הוא באמת יכול להצליח.
ושנייה אחרי התגובה שלי, לא בדטרויט.
לקחו את גונסון
מנחם אם ההורנטס לא לוקחים אוותו
מיאמי זוכים גדולים של הדראפט
בסוף וינסלו יתדרדר איכשהו לבחירה 26 של הספרס (;
מאחל לוינסלו לנחות במיאמי
וואו, במיאמי מתפללים שגם שארלוט יוותרו על ווינסלו.
גם ווינסלו מתפלל ששארלוט יוותרו עליו…
השמועות הן שקמינסקי בשארלוט.
אם זה יקרה אני מניח שפוסט בסגנון "מיאמי היט האלופה הבטוחה בשנה הבאה" מאת הדוקטור יצא תוך שעות…
קמינסקי
מנחם שחקתם אותה!
שמועות נכונות
מיאמי הם המנצחים של הדראפט השנה.
אם גם אתם ב לא בוחרים בו זה קנוניה
כל מי שלא בחר בו עוד יצטער על זה
הם ודנבר
מיאמי קיבלו בחירה טופ 5 בבחירה העשירית לא ייאמן.
אם יש מישהו שאף פעם לא יפספס זה פט ריילי.
אין שום סיכוי שהוא מדלג עליו
אם יש מישהו שתמיד יפספס זה ג'ורדן.
צודק.
לא ברור מה עובר על הבן אדם. רולטה רוסית ממש
מזל טוב מנחם
השמועות מדברות שמהעונה הבאה הדירוגים לפלייאוף יהיו רק על פי המאזן …ללא כל שטות של ראש בית
מתנה יפה קבלה מיאמי ממנחם.
רגע אחרי הפוסט שאומר שווינסלו צריך להבחר 2,
הוא נופל למקום ה-10.
אחרי שנה של ניחוס, הקארמה מתאזנת…
מזל טוב מנחם לקחתצ את השחקן השלישי בטיבו בדראפט
וינסלו במיאמי.
חגיגה למנחם. לקבל בבחירה 10 את הגניבה של הדראפט.
כמה טוב שיש אידיוטים שבוחרים את הזוניה, וגונסון לפניו.
סיכוי מאוד גבוה שמיאמי לקחו מס 1 או 2 בדראפט.
הלוואי ודוויין ווייד ישאר במיאמי.
יכולה להיות שם קבוצה מצויינת.
לפייסרס יהיה קשה מאוד לדלג על מיילס טרנר
והם לא ידלגו עליו
קליעה בול
יוטה בוחרת השאלה עבור מי?אין שחקן שהם באמת צריכים בבחירה הזו.
אני הייתי משאיר שחקן כמו ליילס בקבוצה. הוא שווה הרבה יותר מהבחירה שלו.
גווין בוקר לפיניקס
עוד לא ראיתי שמועות על הספרס
זה פחות מעניין את מי הספרס יבחרו הלילה .
מה שמעניין זה שיחתימו את למרקוס אינשאלללה
חלק מהמורים מראים את גיירמו הרננגומז (מסביליה כמו גם הלטבי)
טנדר שיבחרו את רודני הוליס גפרסון
יהיה שחקן שחקן
על פניו בוקר נראה כמו בחירה טובה של הסאנס.
כל מה שנשאר לכתוב זה –
בוקר טוב!
בחירה סבבה לגמרי. אל תדאג, אתם תמצאו דרך לחרב את זה. הלילה אתה יכול לצחוק על הניקס שלקחו (לטענתך) את ״אנדרה בארניאני 2״.
אתה טועה. הליטאי יהיה שחקן מצויין (ע"ע מוזגוב), פשוט הניקס ימצאו את הדרך להפטר ממנו רגע לפני שיפרח.
ועד שהם יפטרו ממנו בעוד 5 שנים?
ממוזגוב הם נפרדו אחרי 45 משחקים.
זה הניקס, אתה יכול לסמוך עליהם…
טרייד על ספליטר. שאלו את ביופורד כיצד
אוברה הוחלף לוושינגטון
אין לי מושג אם יש אוהדי אטלנטה בקרבנו,
אבל אם יש, אני מקווה עבורם שההוקס לא לוקחים את בוגדנוביץ'.
קצת באיחור…
דדי, מה דעתך על כל העסק?
אם וושינגטון ילמדו להשאר בריאים, שנה הבאה הם הולכים להיות קבוצה מצויינת.
מי יהיה הכי טוב לשיקגו לדעת המומחים (אתם)?
סבבה. אז לבוסטון יש הרבה שחקנים שיודעים לשמור (ולהרביץ)
אבל מי קולע?
לא נראה לי שרוזייר נבחר עבור הסלטיקס.יש ריח של טרייד.
סם דקר מתאים בול ליוסטון.
בבקשה!
לא מסכים. הם היו חייבים לקחת מוביל כדור. מובילי הכדור שלהם בפלייאוף היו ביזיון ופטריק בברלי לא יציב פיזית (חוץ מזה שהוא בסכנה מתמדת כשהוא פוגש את ראסל ווסטברוק…
)
http://youtu.be/piij1QpvM3U כשהוא לא עשה כלום
שחקנים מסוגו של דקר תמיד מצליחים מעבר למצופה ביוסטון
(צ'אנדלר פארסונס והמיליונים התקשרו לומר תודה)
יוסטון מצטרפת למיאמי ברשימת המנצחות של הדראפט.
דקר יהיה שחקן טוב יותר מקמינסקי, מתאים פיקס ליוסטון.
גראנט לאטלנטה. השחקן הכי טוב שהיה לבחור, אבל משבצת ה-PG מלאה באטלנטה. בדרך לברוקלין?
בדרך לניקס תמורת טים הארדווי ג'ונייר.
מסכן.
רגע, לא הבנתי בסוף מה קורה…
ג׳ריאן הולך לניקס בתמורה לטים הארדוואי ג׳וניור??
אטלנטה בחרו בגראנט עבור הניקס בתמורה לטים.
אטלנטה גם התחייבו לשלוח איתו ערכת גיאומטרייה, כך שיוכל ללמוד משולשים…
מה אטלנטה גיא, זו הייתה וושינגטון לא?
וושינגטון ואטלנטה החליפו בחירות.
הבנת נכון
מסכן גראנט. מסכן הליטאי. מסכן דובי…
בעיקר מסכן דובי…
הניקס צריכים לפרסם מודעת דרושים:
"דרוש כלכלן שילמד את הגורו שקונים בזול, ומוכרים ביוקר.
לא קונים ביוקר ומחלקים בכמעט חינם!!!"
מי זוכר שבסוף העונה הניקס ניצחו 2 משחקים שלא היו צריכים לנצח, ושבדיעבד הורידו אותם עד לבחירה הרביעית.
באחד מהם טים ג'ר קלע 23 בנצחון על אטלנטה.
הניקס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הניקס גורמים להרגיש בסדר עם זה שאני אוהד את הסאנס…
הניקס
מונרו על הכוונת
פוזרניגיס
אנטוני
גלווי
גריאן גרנט
קבוצה מעולה בדרך
חיפשתי את מונרו בגוגל תמונות,
מצאתי תמונה שלו ליד הערך "overrated"…
עכשיו אנחנו באיזור שמי שקובעת היא רק אלילת המזל.
(למעט הבחירה של הספרס. להם יש מגדת עתידות במשרה מלאה)
יאללה עוד 4 בחירות
מי פנוי באוסטין?
מזל טוב יונתן. הבולס מצטרפים לרשימת המנצחים,
בובי פורטיס לא היה אמור להיות זמין בבחירה ה-22.
והבולס מצטיינים בגידול גבוהים.
אחלה של בחירה. באמת. אבל…. בעידן הסמול בול, אי אפשר להחזיק בג׳ו נואה, פאו גאסול, טאג׳, ניקו ופורטיס ולתת לכולם דקות. בעייתי משהו…
אתה צריך לזכור שלנואה ולגאסול יש תאריך פג תוקף שהולך ומתקרב.
מונרו- אוברייטד?
בדיוק הפוך. תחת פיל גקסון הוא יגיע במהירות לאולסטאר. הוא סנטר , הוא נדפק מזה שדרמונד משחק על העמדה שלו.
הנקודה היא שהוא רק בתיאוריה בניקס.
C/PF עם אחוז אפקטיבי של פחות מ-50. וליד כרמלו, כמה כדורים הוא יקבל?
פורטיס נדפק. הוא צריך להתפלל לטרייד כבר עכשיו.
מכירים את גאסול,טאג גיבסון, מירוטיץ, קמרון ביירסטו, נואה.
אין לו מקום אפילו כצלם מהקווים.
פורטלנד בחרו בבאטום 2.0
רונדה שם של דוגמנית. אבלת אבל כבר עכשיו יותר טוב מבאטום עליו הבלייזרס ויתרו.
בחירה מצוינת.
לגבי מונרו, שמעתם על גוש סמית, שיחק מצוין ביוסטון.
עזבו אתכם מסטטיסטיקה.
אם ישחק בניקס, זה אופרה שונה לחלוטין.
תאמין לי, שבשביל דובי, ושאר אוהדי הניקס המתוסכלים אני מקווה שאתה צודק.
אני פשוט לא רואה איך מצליחים לדחוף את כרמלו ומונרו לתוך משולש.
הקאבס בוחרים בטיוס ג'ונס, ושולחים אותו למינסוטה תמורת הבחירות ה-31 וה-36.
בכך שהקבס לא בוחרים בסיבוב הראשון יש להם יותר גמישות בתקרת השכר (בחירת סיבוב ראשון זה חוזה מובטח, להבדיל מבחירות סיבוב שני)
עכשיו מעניין מי השפן שהספרס הולכים לשלוף מהכובע.
אולי גם הם יעשו מעשה קאבס וימסרו את בחירת הסיבוב הראשון שלהם?
גם הם לחוצים מתחת לתקרת השכר.
דרך נוספת להמנע מלהכנס לתקרת השכר עם בחירת סיבוב ראשון:
לבחור שחקן שימשיך בינתיים לשחק באירופה (draft-and-stash)
קיוון לוני עוד לא נבחר עכשיו תור הסלטיקס.
הסלטיקס צריכים מישהו שיודע לקלוע.
R J האנטר מתאים.
מינסטוטה הרוויחו
הבחירה של פורטלנד מעולה
הוא הגניבה של הדראפט
הוחליס גפרסון
לדעתי יהיה טוב מבאטום
הסלטיקס לקחו את האנטר.
חבל, רציתי שהווריארס יבחרו את האנטר. הם היו יכולים לשחק משחק שלם רק עם שלשות…
גם הווריארס במנצחים. לוני זה מציאה בבחירה ה-30.
הגנה, קשיחות, רב'.
קלעים יש מספיק בקבוצה.
ולא שהוא קולע גרוע מה-3. 46% מבחוץ בשנה שעברה.
דריימונד 2.0
סופית בא לי למות מהם.
להטביע את ג'קסון בביוב ולקפוץ אחריו.
למה אלוהים למה.
ליטאי מפגר, רזה כמו… אני לא יודע כמ מה. לא יודע.
יאכלו אותו. ידחפו אותו. ידרכו עליו.
מה שמטריף את השכל שהכל המפגר הזה עשה כדי להראות שהוא הכי חכם.
למות למות למות.
הלטבי מוכשר. אבל יקח לו כמה שנים. מה המסר לכרמלו? הבא נבזבז עוד כמה שנים?
ואולי בכל זאת פיל מכין טרייד? אין רכזים טובים בפרי אייג׳נסי. אולי רק לאוסון פנוי בטרייד. דנבר בחרו רכז. האם קריספס ועוד נכס בדרך לדנבר תמורת טיי לאסון?
איזה דראפט מוזר. קבוצות לוטרי רבות בוחרות עמדות שיש להם כבר.
לייקרס בוחרת בדיאנג׳לו. האם קלארקסון בדרל לטרייד?.
הסיקסרס בצדק חטפו את ג׳ליל האליל. הם כבר לא מאמנים שאמביד יחלים בקרוב.
המג׳יק לוקחים את הזוניה על עמדות שיש להם את אולדיפו והאריס. כנראה שהאריס לא ממשיך.
סקרמנטו במקום רכז לוקחים סנטר. קאזינס כנראה בדרך החוצה.
דנבר לוקחים רכז. טיי לאסון בדרך לטרייד
שארלט חייבת גארד חזק וקולע. ג׳סטיס ווינסלו פנוי. אז הם לוקחים עוד גבוה סטרטצ׳ כשקודי זלר רק התחיל להתפתח. למרות שקמינסקי יכול להגיע לקו ה3.
שימו לב לחברה שמסיימים את הסיבוב הראשון. ממספר 24 עד 30 יש כמה שחקני לוטרי מצויינים. טיוס ג׳ונס הוא גניבה של מיניסוטה. הוא ילד מקומי שמאוד משלים את רוביו.
האנטר הוא גניבה ענקית. השנה קלע קצת פחות טוב אבל פוטנציאל בשמיים. יוכל להחביא את ההגנה הבינונית בסלטיקס לעלות מהספסל להפציץ כמה שלושות ומסירות ולחזור לספסל.
כריס מקולה הוא פוטציאל לשחקן חמישיה על גבול האולסטאר. רק שהוא מתאושש מקרע של הacl. הימור סביר לסוף סיבוב ראשון
תודה שדילגת על הקטסטרופה במספר ארבע. המערכת מודה לך.
חחח… הגבתי לך ישירות
לקחנו רכז, אגב. אטלנטה בחרו בשבילנו את ג'ריאן גראנט תמורת טימי ג'וניור
פורזינגיס תותח.
שתהיה בעניינים – הלייקרס התלבטו חזק מאד בינו לבין אוקפור.
הלוח שלהם היה –
1. טאוונס
2. ראסל
.
.
.
.3/4 פורזינגיס – אוקפור
הבחירה מעולה.
מה שמוזר לי בכל זאת שזה נראה כמו תסריט אידיאלי לטרייד עם אורלנדו תמורת חזוניה ועוד שחקן או שניים, אבל לא שמעתי שום דבר על כזה טרייד.
אתה צוחק עלי… הוא נראה רך, רזה, חלשלושי…
תעשה לי את היום ותגיד משהו טוב עליו
תראה את הקליפים של האימונים האישיים שלו ב DRAFT EXPRESS ותיפול מהכסא איזה כישרון.
ואל תבלבל בין רזה וחלש לבין רך – שני דברים שונים.
והכי חשוב – הוא חולה על כדורסל.
יכול להיות באולם ולהתאמן עד שהוא כבר לא מרגיש את הידיים והרגליים.
תותח.
נכון! שמעתי שהוא הכי התלהב שמותר לו לבוא להתאמן מתי שהוא רוצה….
אולי עם קצת מזל לא ייצא ממנו מיליצ'יץ' אלא פסאודו נוביצקי
הקונספציה הזה ששחקן מאוד רזה – סימן שהוא חלש והוא לא יסתגל ל-NBA היא מאוד פופולארית בקונזצוס אבל היא לא מחזיקה מים במבחן המציאות.
אמרו את זה על דוראנט, וזה לא הפריע לו מעונת הרוקי להיות הסקורר הכי קטלני בעולם..אמרו את זה על אנתוני דיוויס וכבר עכשיו הוא נחשב לאחד מהשחקנים הטובים בליגה.
אתה משווה את מה שרואים על הליטאי כרגע לרמה שאיתה נכנסו לליגה דייויס ודוראנט? באמת?
ואת גראנט והדאנקים שלו אתה תאהב מאד.
השמועות גם אומרות שדייויד ווסט יגיע לניקס.
גראנט סבבה, בטח תמורת טימי שכבר התייאשתי ממנו. תוך חצי עונה נמחק הקו הבינוני של סמית שומפרט טימי, ובא לציון גואל
אני שמח שג'סטיס ווינסלו הגיע למיאמי. גניבת העל של הדראפט.
קטע אבל אני באופן קבוע יותר אוהב את הבחירות סיבוב שני של יוסטון מבחירות סיבוב ראשון
אני חושב ששיחקתם אותה עם הבחירה של הסיבוב הראשון.
האמת שבהתחשב בכך שהראל היה ממוקם ברוב המוקדראפטס כבחירה 15-20, ובסופו של דבר יוסטון בחרו אותו ב-32 – אז ללא ספק אפשר להגיד כי הסיבוב השני אכן היה מוצלח.
אבל בוא לא נזלזל בדקר – גם הוא שחקן שלא מעט ניבאו כי ייבחר גבוה יותר (בין 13 ל-16), ככה שבתור בחירת מקום 18 הוא יכול להיות אחלה.. פוטנציאל ל-3 מחליף איכותי שיוכל לתת קצת מנוחה לאריזה.
אני אוהב את הבחירה של ס"א!
https://www.youtube.com/watch?v=3Gx1pD3bHrk
יודח עמוד החשמל לאלתר!
שימו לב! הבחור מסיים בדאנקים! חסל סדר ליי-אפים נרפים והחטאות מסמרות שיער של הספילטר!
ובנוסף יש לו אחלה חוש לריבאונד!
איזה מציאה ובול פגיעה לדעתי! (במיוחד ליד אולדריג' אם זה יתאפשר)
שחקן אירופאי מאוד מבטיח שנחטף בסוף הסיבוב הראשון, הספרס עשו את זה ב-2001 ויצא להם שחקן לא רע (טוני פארקר). הגניבה של הדראפט אחרי וינסלו.
רועי המעקב היחידי שלי התבצע דרך המאמר שפרסמת על מקדמות הדראפט השבוע.
ראשית תודה רבה בהחלט רוב רובם של הבחירות היו צפויות כפי שכתבת.
בכל זאת אשמח לדעת ממך ומאחרים מה קרה למשל
ללארי נאנס ג'וניור שהיה צפוי להיבחר בתחתית הסיבוב השני (57) ונבחר לבסוף בסיבוב הראשון (27 ).
כן הייתי רוצה לדעת כמה פרטים על השמות שנבחרו בסיבוב השני שלא העריכו שייכנסו ולכן לא כתבת עליהם .
המדובר
1. בחירה 38 דארון הילארד (דטרויט ) הייתי שמח לדעת גיל ,גובה ומכללה בה שיחק.
2. בחירה 39 חואן פאסלו ואלט (שארלוט) כנ"ל.
3. בחירה 41 פט קנאהגוטון כנ"ל.
4. בחירה 45 מרכוס תורנטון ? כנ"ל
5. בחירה 49 ארון וויט כנ"ל
6. בחירה 50 מרקוס אירקסן כנ"ל
7. בחירה 51 טיילר הרווי כנ"ל.
8. בחירה 53. ס.דומיניק פוינטר כנ"ל.
9. בחירה 54 דני דיאז כנ"ל.
10. בחירה 55 קודי לאליין כנ"ל.
11 בחירה 59 דימטרוס ארווגניס כנ"ל.
12. בחירה 60 לוקה מיטרוביץ ? כנ"ל.
כל אלו בחירות שלא כתבו עליהם בהופס דבר וכדאי לכתוב כמה מילים.
דבר אחרון הייתי שמח לדעת ממי שמבין.
1. מה סיכויי נבחרי הסיבוב השני לשחק בליגה בשנה הקרובה (פירוט מי כן ,לא ואולי ).
2. הייתי שמח לדעת סטיסטיקה של נניח עשור אחרון כמה אחוז מנבחרי סיבוב שני אכן זוכים בסופו של דבר לשחק בחוזה בליגה (לא כמה משחקים …אלא בחוזה מובטח ).
תודה מראש.
על מיטרוביץ' כתבתי, בקשר לאחרים זה תלוי במצב של הקבוצות אחרי שוק השחקנים החופשיים ומחנות הקיץ, אחרי זה המצב יהיה יותר ברור.
קנאגהוטון שחקן לא רע, יהיה רכז שלישי טוב שנה הבאה. ארווגניס ודיאז כנראה ישארו באירופה, והאחרים יהיו שחקני די-ליג טובים ושחקני ליגה חלשים מינוס.
לארי נאנס ג'וניור היה הפתעה גדולה, אבל בימים האחרונים המניות שלו עלו משמעותית, ולכן הוא נבחר בסיבוב השני